Minä katselin äitejä Sörnäisissä. He eivät sovi tänne.
Minusta ei tulisi koskaan yksi teistä.
Elämän lahja oli minulle kirous, jota en halunnut pitää, mutta jota en voinut antaa pois.

Jaoimme saman himon vaikka maailmamme olivat kolikon toisia puolia.
Sinä olit valkoinen ja minä punainen.
Sinä mukauduit, minä taistelin vastaan.
Kävin sinun rakentamiesi myllyjen kimppuun.
Jos olisin uskaltanut, olisin kuiskannut korvaasi, kuinka sinua rakastin.
 
Minä kuulun tänne.
Kauas yritin helvettiniä paeta, luoden kerroksia toisen päälle,
kunnes jää alkoi olla niin kylmää, että se poltti.
 
Paratiisin porteilla me jätimme hyvästit.
Minne sinä menet, en minä voi sinua seurata.
Ei meidän kaltaisellemme tulelle ole sijaa siellä.
 
Minä katselin sivusta sinun elämääsi ja olin tyytyväinen.
Sinä todellakin kuvittelit olevasi onnellinen ja se on parempi niin.
Minä en vain voinut sulkea silmiäni vuoristoradassa.