Tule arki, suloinen vakaa arki.

Anna minun liikkua kuin robotti muiden robottien lailla.

Anna minun unohtaa kaikki se mitä oli ja tulevan on.

Anna minun nukahtaa näkemättä unia ja herätä ilman ikävää.

 

Tule vapaus, mieletön raaka vapaus.

Näytä minulle toinen tie mitä kulkea.

Näytä minulle se mitä en tahdo nähdä.

Näytä minulle, että vain sinun sylissäsi minäkin voin hengittää.

 

Tule kaaos, armoton tunteiden hurrikaani.

Puistata minua kuin räsynukkea ja revi jokainen raajani irti

Purista minusta ulos jokainen kyynel, joka ei ole vuotanut.

Päästä irti vasta kuin olet varma, ettei mitään ole enää jäljellä,

mitä kaivata, mitä rakastaa, mitä haluta.

 

Tule harmonia, sielun ikuinen transsi.

Kerro minulle kauniita sanoja elämästä.

Kerro kuinka kaikki on niin kuin sen olla pitäisi.

Kerro, että jokainen sykli, minkä kuljen, on sama, ikuinen ja muuttumaton.

Kerro, että huomenna on arki.