Juttelin tänään ystävättäreni kanssa aamukahvilla prostituutiosta ja prostituoitujen järjestäytymisestä. Tasa-arvo nähdään monesti miesten ja naisten tai kulttuurien välisenä kamppailuna. Itse uskon että todellinen tasa-arvo toteutuu vasta, kun huorat ja herrat ovat samanarvoisia, koska prostituoidut ovat viimeinen ryhmä, jonka tasa-arvo tavoittaa.

 

Huorien unelmat

Olen niin väsynyt kulkemaan näitä samoja teitä,  jäämään kiinni näihin samoihin ajatuksiin, unelmiin toteutumattomiin, aina yhtä onnettomiin.

Ja minä uskon että kaikki vielä muuttuu. Muttei huorista voi prinsessoja koskaan tulla, eikä tässä syntisessä maailmassa meillä kadotetuilla ole koskaan hyvä olla.

On vaikeaa pitää kiinni mistään mille haluaa arvoa antaa. On vaikeaa omaa ristiään kantaa.

Ja minä menetän toivoni, lakkaan taistelemasta aikaa vastaan. En minä sitä olisi voittanut kuitenkaan. En niin kauan kuin sinä elät ja hengität. Puhaltaen uutta ilmaan hapettomaan tilaan, luomalla uutta uskoa seireeneihin ja heidän valtakuntaansa.

Ja sinä sanot kuinka Eedeni on tässä, kuinka toivoa on vielä edessä ja minä sanon, ettei tässä elämässä.

Liian ruoskittu ja raiskattu minä olen uskomaan pienten poikien satuihin. Liian rumaksi on sisimpäni vääntynyt, että se uskoisi että mikään voisi näillä mailla enää kukoistaa.

Toivo on menetetty unelma, johon ei portoilla ole varaa.

Toivo että huoria piiat palvelisivat,  että huoria miehet rakastaisivat.

Hyödyttömiä nuo huorien unelmat, ei niistä kukaan maksa.