Sinä olet minun aurinkoni, kuuni ja taivaani tähdet.
Sinä olet minulle syy lähteä ja palata.
Vaikken sitä ääneen sanokkaan, sinä teidät sen.
Saat minut hehkumaan.

Sinä olet minun rakastajani, ystäväni ja herrani.
Sinä olet minulle syy kaivata ja odottaa.
Vaikken sitä ääneen sanokkaan, sinä tiedät sen.
Saat minut hehkumaan.

Anna minulle kätesi.
Älä pelkää.
Näissä saduissa ei ole kuin onnellisia loppuja.
Juostaan ja leikitään, hukutaan aikaan,
aina niin rajalliseen.
Kello käy, eikä loppua tälle unelle näy.

Sinut minä haluan.
Sinut minä saan ja menetän, aina uudestaan ja uudestaan.
Kuin kaksi tulikärpästä lasipurkissa, etsien ulospääsyä.

Minä olen sinun, mutta sinä et minun.
Ja aina minä tulen sinua rakastamaan.
Kaikista rakkauksista tämä on kaunein.
Aina kesken, vailla loppua jota saavuttaa.