Sain Jagelta tuon ihanan haasteen kertoa seitsemän asiaa itsestäni, mikä minulle hyvin sopii, koska kuka meistä ei tykkäisi puhua itsestään. Itse haastan taas seuraavat henkilöt: Anita Leppiniemi- Järvinen, Petra Erkkilä, Saila Ruuth, Anna Kontula, Hilla Pohjalainen, Noora Vaarala ja Jussi Saramo.

1. Lomalla ollessani taas tajusin kuinka korvattavissa olen. Maailma ei kaadu vaikka en sitä pidättelisi. Ihmiset osaavat hoitaa hommansa, vaikken hengitä niskaan tai tarjoa apuani, vaikkei kukaan pyytäisikään. Tuo tunne olla korvattavissa toi minulle pirun hyvän fiiliksen. En halua olla korvaamaton, vaan mahdollisimman korvattavissa oleva, koska se jättää minulle enemmän ovia auki.

2. Tykkään dipata kylmiä nakkeja jugurttiin. Varsinkin joku hedelmäsekoitus jugurtti ja nakki on pettämätön yhdistelmä. Jos tällä hetkellä kyökkäilet oman ruutusi edessäm niin älä tuomitse ennen kuin olet kokeillut.

3. Olen työnarkomaani. Masennun aina loman alkaessa, koska minulla ei ole "mitään tekemistä", tämä tarkoittaa ettei minulla ole töitä. Minulta menee yleensä 1-2 viikkoa totutella ajatukseen ennen kuin voin alkaa nauttimaan siitä, ettei mulla ole mitään velvotteita. Kulutan siis 1/3 tai jopa puolet lomastani itkien, kun pitää olla lomalla. Aika sairasta vai mitä?

4. Pelkään vammautumista. Siitä lähtien kun teininä tajusin, että saan olla onnellinen, että olen täysin terve, olen pelännyt, että halvaannun vyötäröstä tai kaulasta alaspäin. Ajatus piinaa minua joskus, muttei hallitse elämääni. Ajatus pompsahtaa päähäni aina, kun surkuttelen kuinka "lihava ja ruma" tms olen, eli silloin kun tunnen itseni pinnalliseksi, koska murehdin muutamista ylimääräisitä kiloista vyötärölläni.

5. Olen huono ilmaisemaan tunteitani. Vaikka olen avoin ja ulospäinsuuntautunut, liian harvoin ilmaisen tunteitani. Haluaisin voida useammin sanoa lähimmäisilleni ja ystävälleni, että rakastan heitä. Pidättelen monesti myös negatiivisia tunteita sisälläni, niin kauan kunnes mitta tulee täyteen ja räjähdän.

6. Pienenä halusin nunnaksi. Ajatus uhrata elämänsä Jeesukselle ja rakastaa vain häntä kiehtoi minua. Tämä ajatus kumminkin katosi hormoonien myötä. Olen myös halunnut poliisiksi, opettajaksi ja eläinlääkäriksi, jep jep.

7. Olen pleikkari addikti. Viimeisin peli mitä pelasin/pelaan on Final Fantasy XII. Menin sen vahingossa läpi ja nyt ottaa päähän. En olisi halunnut, että peli olisi vielä loppunut. Miksei joku voi keksiä hyvää seikkailupeliä pleikalle, joka ei lopu ikinä?