Minä olin myrskyn silmässä ja kutsuin sitä kodiksi.

Nyt minä olen eksyksissä ja myrsky riehuu ympärilläni.

Mihin sinä minut halusit? En enää tiedä mihin olen menossa.

Tieni on minulta hukassa.

 

Sinä pyysit minut tanssimaan ja tanssilattialle minä jätin sydämmeni.

Näissä naamiaisissa vain minulla ei ole naamaria.

Enkä minä enää sinua löydä.

Olet jokaisen naamarin alla, etkä missään.

 

Olen tämän hullun maailman prinsessa.

Sinä palvelet minua ja minä rakastan sinua,

niin kuin minä rakastan kaikkia palvelijoitani.

Minä nostan sinut jalustalle ja tiputan selväjärkisyyden kallion reunalta.

Tätähän sinä halusit kun minua nait.

 

Minä olen myrskyssä, minä olen myrsky.

Kaikkialle minne minä menen, vien sen mukanani.

Revin irti maasta kaiken minkä voin, jotta se voi kasvaa kauniinpana uudestaan.

Sinutkin minä revin, minun myrskyssäni ei edes rakkauden lapset ole turvassa.

Joten ennen kuin sinä tulet minuun, ole varma että minä olen se mitä sinä haluat.