Sinä olet minun Eedenini, minun käärmeeni ja minun kartoitukseni.

Sinun rakkauteesi minä laitan itseni kiinni ja tähän rakkaustarinaan likoon kaiken mitä minulla on. Joten jos sinä kaadut, niin kaadun minäkin.

 

Sinä olet minun järkeni, hiljainen hyväksyntä asioille, jotka olivat ja tulevan on.

Sinä et tuomitse, et vilkuile taakseni, kuljet vierelläni ja katson eteeni.

Enkä minäkään kysele. Se mitä minulle et kerro, ei ole korvieni arvoista.

 

Enkä minä näe syytä olla olematta kokonaisuus, olla yhtä maailmaa vastaan, joka meidät yrittää erottaa. Ei ole rajoja, jotka meitä pitelisivät tai normeja, jotka meidät sisään sulkisivat. Jumalan valvovien silmien alla on vain rakkauden laki, jota meidän kunnioitettava on.

 

Sinä olet minun uhrilahjani, syntieni anteeksianto ja pelastus.

Sinä katsot minua virheistäni huolimatta ja pidät minua kauniina.

Uskot minuun kun itse jaksa en ja näet ainutlaatuisuuteni.

Sinun silmissäsi on avaruus ja sinun hellä kosketuksesi saa minut unohtamaan kaiken sen mikä katoava on, mitä en mukaani voi ottaa.

Sillä ei minulla oikeastaan ole muuta kuin sinut, sinusta saan kaiken mitä tarvitsen.

 

Sinä olet rakkaus.